HTML

Némettanár Szeged

Némettanár Szegeden! 30 éves férfi nyelvtanár német magántanítást vállal Szegeden, saját irodában. Hívj és megbeszéljük a részleteket: 70/2950255

Facebook - Twitter

Friss topikok

Linkblog

Ahogy az egész a némettel elkezdődött...

2011.03.27. 15:12 nemettanarszegeden

Gyermekként először 1991-ben jártam Németországban a szüleimmel. Röviddel a rendszerváltás után voltunk, itthon még nem sok minden változott. Bezzeg az árubőség ami ebben a bevásárlóközpontban volt, szinte hihetetlennek, álomszerűnek tűnt nekem. Kaptam is ajándékba egy biciklire szerelhető digitális kilométerórát, itt ilyet a környéken akkor még egy gyerek sem látott.

 

 

 

 

 

Micsoda gazdag ország! - gondoltam útközben a kocsiban, amikor megálltunk egy benzinkútnál. "Herren" és "Damen" ez volt a WC ajtóra kiírva, nem a szokásos piktogrammok. Nagy nehezen kitaláltam, hogy a Damen az mégiscsak a dámára hasonlít, valószínű, az nem a jó ajtó. Ekkor arra gondoltam, talán mégiscsak jó lenne ebből a nyelvből többet is megérteni. Hát így kezdődött...

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: némettanulás némettanár

A bejegyzés trackback címe:

https://nemettanarszeged.blog.hu/api/trackback/id/tr742775675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása