HTML

Némettanár Szeged

Némettanár Szegeden! 30 éves férfi nyelvtanár német magántanítást vállal Szegeden, saját irodában. Hívj és megbeszéljük a részleteket: 70/2950255

Facebook - Twitter

Friss topikok

Linkblog

Zsolt

2011.04.04. 12:26 nemettanarszegeden

Az egyetemi éveim alatt kezdtem el Gábornál tanulni németet, mert
szüksgem volt egy nyelvvizsgára ahhoz, hogy diplomát kapjak. Gábort
már régóta ismertem és tudtam hogy egy biztos német nyelvtudása van.
Az órákat gondosan felépítette és készült rá. Minden órát az
egyéniségemre szabott. Mivel ismert ezért tudtam hogy mi az ami
érdekel és ezekkel a témákkal kezdtünk el foglalkozni hogy kedvet
csináljon nekem. Aztán persze voltak más témák is amik engem nem
nagyon érdekeltek de ezt is érdekessé tudta számomra tenni.
A nyelvvizsgát sikeresen letettem és azóta sem hagytam abba a
németezést. Megszeretette velem a nyelvet és most már látom ennek a
szépségét.
Ha jó nyelvtanárt szeretnél választani akkor Gábor a legjobb
választás!

F. Zsolt - Szeged

Szólj hozzá!

Címkék: német ajánlás némettanár

A bejegyzés trackback címe:

https://nemettanarszeged.blog.hu/api/trackback/id/tr892798503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása